Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Ewing Jack
(1)
Szymański Maciej (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kontrola zarządcza
(1)
Oszustwo
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Skandale
(1)
Volkswagen AG (Wolfsburg)
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Gatunek
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(202)
Edukacja i pedagogika
(87)
Medycyna i zdrowie
(59)
Literaturoznawstwo
(52)
Kultura i sztuka
(41)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kulinaria
(39)
Religia i duchowość
(38)
Socjologia i społeczeństwo
(37)
Psychologia
(35)
Biologia
(32)
Geografia i nauki o Ziemi
(30)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(28)
Podróże i turystyka
(18)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(18)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(17)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(15)
Architektura i budownictwo
(14)
Etnologia i antropologia kulturowa
(14)
Kultura fizyczna i sport
(14)
Fizyka i astronomia
(12)
Hobby i czas wolny
(12)
Językoznawstwo
(11)
Nauka i badania
(10)
Rozwój osobisty
(9)
Styl życia, moda i uroda
(8)
Ochrona środowiska
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Inżynieria i technika
(6)
Chemia
(4)
Rolnictwo i leśnictwo
(4)
Transport i logistyka
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Dom i ogród
(2)
Matematyka
(2)
Monografia
(1)
Obronność i bezpieczeństwo narodowe
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Varia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Szybciej, wyżej, dalej : skandale Volkswagena / Jack Ewing ; przełożył Maciej Szymański. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2017. - 430, [1] strona, [8] stron tablic : fotografie ; 22 cm.
Gdy we wrześniu 2015 roku rozpoczęła się afera spalinowa związana z tzw. "czystym dieslem" Volkswagena, z dnia na dzień największy producent samochodów na świecie stał się symbolem chciwości i kłamstwa. Klienci byli oburzeni, inwestorzy wpadli w panikę, a firma musiała stawić czoło widmu bankructwa.
Książką "Szybciej, wyżej, dalej" Jack Ewing zrywa kurtynę, którą próbowano spuścić na ten niebywały skandal. Opisuje długą drogę Volkswagena od skromnego nazistowskiego "samochodu ludowego" aż po dni chwały - powstanie jednej z najbardziej prestiżowych globalnych marek, która chlubi się ekologicznym wizerunkiem. Maluje też żywe portrety osób odpowiedzialnych za sukces koncernu, prezesa Ferdinanda Piëcha oraz dyrektora naczelnego Martina Winterkorna, stawiając tezę, iż to ich nienasycona ambicja zmusiła pracowników do sięgnięcia po nielegalne metody.
Ewing przedstawia mechanizm wielkiego skandalu: to, jak kultura "sukcesu za wszelką cenę" doprowadziła do jednego z największych oszustw w dziejach biznesu, grożącego wręcz niewyobrażalnymi konsekwencjami gospodarczymi. Przyszłość jednej z najpotężniejszych firm świata pozostaje niepewna, my zaś mamy wyjątkową sposobność przyjrzeć się historii wizerunkowej katastrofy Volkswagena.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34/35 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej